Social Karma: revolutie in researchland?

De aanhoudende groei van de sociale media-activiteit en big data hebben verrassende paden geopend en bieden marketeers nieuwe oplossingen voor het creëren van marktonderzoeken en personas. Daarom heeft start-up Social Karma een nieuw platform ontwikkeld dat de data van de sociale media benut en omzet in bruikbare gegevens met Profiler, zo meldt het bureau.
Dit nieuwe platform maakt gebruik van de data op sociale media en transformeert deze in bruikbare gegevens, in vorm van een automatische persona en marktonderzoek. Socio-demografische gegevens, consumentengewoontes, media-affiniteiten en hun gedrag kunnen hier volledig worden teruggevonden. Hierdoor kunnen marketeers hun strategische publiek volledig begrijpen en met de juiste marketingstrategie raken, zo luidt het.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]