Social Karma: revolutie in researchland?

De aanhoudende groei van de sociale media-activiteit en big data hebben verrassende paden geopend en bieden marketeers nieuwe oplossingen voor het creëren van marktonderzoeken en personas. Daarom heeft start-up Social Karma een nieuw platform ontwikkeld dat de data van de sociale media benut en omzet in bruikbare gegevens met Profiler, zo meldt het bureau.

Dit nieuwe platform maakt gebruik van de data op sociale media en transformeert deze in bruikbare gegevens, in vorm van een automatische persona en marktonderzoek. Socio-demografische gegevens, consumentengewoontes, media-affiniteiten en hun gedrag kunnen hier volledig worden teruggevonden. Hierdoor kunnen marketeers hun strategische publiek volledig begrijpen en met de juiste marketingstrategie raken, zo luidt het.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



