De aanhoudende groei van de sociale media-activiteit en big data hebben verrassende paden geopend en bieden marketeers nieuwe oplossingen voor het creëren van marktonderzoeken en personas. Daarom heeft start-up Social Karma een nieuw platform ontwikkeld dat de data van de sociale media benut en omzet in bruikbare gegevens met Profiler, zo meldt het bureau.
Dit nieuwe platform maakt gebruik van de data op sociale media en transformeert deze in bruikbare gegevens, in vorm van een automatische persona en marktonderzoek. Socio-demografische gegevens, consumentengewoontes, media-affiniteiten en hun gedrag kunnen hier volledig worden teruggevonden. Hierdoor kunnen marketeers hun strategische publiek volledig begrijpen en met de juiste marketingstrategie raken, zo luidt het.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]