Social.Lab wordt aanvoerder van social strategy van BMW Global. De social media community van BMW telt meer dan 40 miljoen personen, verdeeld over Facebook, Instagram, Twitter en YouTube. Yves Baudechon, voorzitter en mede-oprichter van Social.Lab: “We zijn heel trots dat we een van de meest gerespecteerde Duitse merken voor ons hebben kunnen winnen. Naast IBM, Philips, Nespresso en Channel, is BMW het vijfde merk dat zich bij ons vervoegt op globaal niveau.” Social.Lab is nu aanwezig in acht markten en leidt een wereldwijde community van meer dan 350 experts.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]