Social.Lab aan stuur social strategy BMW Global

Social.Lab wordt aanvoerder van social strategy van BMW Global. De social media community van BMW telt meer dan 40 miljoen personen, verdeeld over Facebook, Instagram, Twitter en YouTube. Yves Baudechon, voorzitter en mede-oprichter van Social.Lab: “We zijn heel trots dat we een van de meest gerespecteerde Duitse merken voor ons hebben kunnen winnen. Naast IBM, Philips, Nespresso en Channel, is BMW het vijfde merk dat zich bij ons vervoegt op globaal niveau.” Social.Lab is nu aanwezig in acht markten en leidt een wereldwijde community van meer dan 350 experts.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]