Société Générale steekt Frans rugbyteam riem onder het hart

Crea / News

Société Générale

Vorige week stond het Franse rugbyteam oog in oog met Nieuw-Zeeland tijdens de Autumn Internationals 2016. Reden temeer om de ploeg wat moed in de schoenen te schuiven, dacht Société Générale, want een schouderklopje voor de match: dat kan wonderen doen. En dus vond de bank er niet beter op dan de spelers tijdens de rit naar het stadion te verrassen met de tweets van hun fans. Voor de uitwerking van haar idee ging ze aankloppen bij bureau Fred & Farid Paris, met dit als resultaat.

https://www.youtube.com/watch?v=K4Ve8AyfS6E

Credits:
Agency: Fred & Farid Paris
Client:  Société Générale
Title of ad: Au Plus Près Du XV
Chief Creative Officers: Fred & Farid
Brand Supervisors: Hafida Guenfoud-Duval, Catherine Aper, Sébastien de Cagny, Matthieu Masquelier, Elise Gilbert
Agency Supervisors: Laure Bathol, Hugo Chavanel, Julie Legrand
Executive Creative Director: Olivier Lefebvre
Creative Director: Thierry Buriez
Copywriters: Julien-Pierre Mallet, Etienne Renaux
Art Directors: Etienne Renaux , Julien-Pierre Mallet, Karim Guidjou
Social Media Strategist: David Chiche
Agency Producer: Jeremie Woog
Media: Carat