Na het succes van de digitale campagne met Snoop Dogg een jaar geleden start SodaStream in België een vervolg op televisie. De nieuwe tv-commercial is een afgeleide van de opmerkelijke campagne en is te zien in Noord en Zuid. In de nieuwe 15-secondenspot zien we Snoop Dogg samen met zijn bevriende zeeschildpad en legt hij – in Snoop Dogg-stijl – uit waarom hij zo graag SodaStream gebruikt. De campagne benadrukt het milieuvriendelijke aspect van SodaStream, namelijk dat er duizenden plastic wegwerpflessen worden bespaard dankzij één herbruikbare SodaStream-fles om bruiswater te maken.
De Snoop Dogg-spot 2.0 is te zien vanaf 13 september op VTM, VTM 2, Play4, Play5, RTL TVI, La Une en Tipik.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]