Sofie Callewaert naar NRJ en Nostalgie

Media / News / People

management Nostalgie NRJSofie Callewaert is de nieuwe marketingmanager bij NRJ en Nostalgie. Zij maakt de overstap van Sunweb ,waar ze head of International Marketing was. Ze vervolledigt zo het gedreven managementteam van de twee challengerradiomerken (zie foto). Managing director Radio Tom Klerkx: “Met ons vernieuwde managementteam bouwen we vol vertrouwen maar vooral met veel goesting verder aan de groei in 2019. Met Nostalgie zitten we 'on track'. De CIM-cijfers zitten goed, de verkoop van ons Nostalgie Beach Festival loopt als een trein, de adverteerders zijn tevreden, onze luisteraars betrokken. Met NRJ hebben we de eerste stappen gezet en verschijnen we steeds duidelijker op de radar van een jonge, stedelijke doelgroep die onze aanpak best ziet zitten. Het smaakt naar meer en dat is ook wat we van plan zijn. Meer luisteraars, grotere luisterduur, meer spraakmakende en innovatieve acties.
Nostalgie management 2019
Marketingmanager Sofie Callewaert heeft er zelf ook veel zin in. “Na een aantal mooie jaren in de reissector voelde mijn eerste week bij de radio als een 'spannende thuiskomst'," zegt ze. "Spannend, omdat het voor mij allemaal nieuw en vol mogelijkheden zit. Thuiskomen omdat je met radio zo verweven kan zijn met het dagelijkse leven en de passies van onze luisteraars. Ik kijk er echt naar uit om met dit hele team verder te bouwen aan het succesverhaal van Nostalgie en de beloftevolle  komende maanden van NRJ. Let’s Dance! “