Sofie Dumont en Crisp maken goed eten gemakkelijk voor iedereen

Crea / News

Online versmarkt Crisp wil Vlaanderen veroveren. Met een topassortiment, sterk lokaal aanbod, snelle leveringstijd en gebruiksvriendelijke app. Voor de drukke septembermaand ontwikkelde chef Sofie Dumont twee handige productpakketten en drie snelle gerechten voor Crisp. Haar signatuurgerechten van Sofie Dumont zijn vanaf nu beschikbaar in de Crisp-app

Crisp biedt een ruim assortiment aan dagelijkse kwaliteitsboodschappen, ingekocht bij 700 kleinschalige leveranciers. Alles wat dagelijks vers en in het seizoen moet zijn, komt zonder omwegen van zo dichtbij mogelijk. Voor alle verpakkingen wordt er zo weinig mogelijk plastic gebruikt en wordt zoveel mogelijk gerecycleerd. Er is aan alles gedacht om het klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. De app werkt intuïtief, oogt verzorgd en voelt overzichtelijk. Ook de service is uitmuntend: er wordt zeven dagen per week geleverd door eigen bezorgers in heel Vlaanderen. Wat voor 22.00 uur besteld is, wordt de volgende dag op afspraak thuisbezorgd. En mocht er toch iets zijn, dan heeft Crisp een klantendienst waar je op kunt vertrouwen.

Eind augustus startte Crisp met een eerste massamediale campagne. Onderdeel van de campagne is een televisiespot die te zien is op de grote Vlaamse zenders. In de spot wordt de kijker meegenomen in de beleving van een versmarkt bomvol smaakvolle producten, maar dan letterlijk in huis gehaald. Met landelijke zichtbaarheid op tv, een outdoorcampagne en een online en social mediacampagne bouwt Crisp hiermee verder aan de missie om serieus goed eten bereikbaar te maken voor meer mensen.

Credits

Opdrachtgever: Crisp
Creative Director Crisp: Rózsa Groothoff
Concept & Creative lead: Olivier Maquenne Marketing director: Marloes Dobbe
Client Producer: Bo Polak
Production company: Halal Amsterdam Director: Anna Maria van ‘t Hek
DoP: Tim Kerbosch
EP: Job Sanders
Producer: Frank Coenen
Production Design: Jeroen Echter
Lead Talent: Temica Thomson
Edit: Kevin Whelan
Online + VFX: The Compound
Grading: Luke Osborne
Sound: Michael Sauvage
Music: Sizzer
Communicatie- en PR bureau België: With love Nans*