Banking app Cake maakt zich klaar om dit najaar te lanceren. Om dit in goede banen te leiden versterkt Sophie Docx sinds vorige maand het team als head of Marketing & Communications.
Sophie Docx werkte voorheen in diverse marketing- en communicatiefuncties bij PlayStation, Samsung, BD myShopi en Charlie magazine. Dit voorjaar kwam techondernemer Davy Kestens, die tot in Silicon Valley hoge ogen gooide met zijn vorige bedrijf, voor het eerst naar buiten met zijn plannen voor Cake. Een vernieuwende gratis banking app die financiële data analyseert om de gebruikers te helpen hun financiën beter te begrijpen, onder controle te houden en te verbeteren. Aan bedrijven biedt Cake accurate en realtime inzichten en statistieken over hun markt, concurrenten en klantensegmenten door de transactiegegevens van de Cake-gebruikers geanonimiseerd te analyseren en te verwerken. Het unieke businessmodel laat de gebruikers delen in de winst. Een banking app die opbrengt dus.
Cake werd begin 2019 opgericht en kreeg op 9 juli 2019 een vergunning van de Nationale Bank van België (NBB). De start-up stelt intussen 20 mensen tewerk. De opbrengsten worden gedeeld met de gebruikers.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]