Sorry, bij De Vloer lezen ze Story

In december kende Story haar communicatiebudget toe aan De Vloer. Vanaf nu kunt u daar het resultaat van horen en zien op radio en televisie. Met de "Sorry, ik lees nu mijn Story"-campagne speelt De Vloer in op het inzicht dat de hedendaagse vrouw soms wel eens nood heeft aan onverstoorde me-time. En dan nog het liefst met verhalen over bekend Vlaanderen en Hollywood. In de spots zien we de protagonisten hun Story-moment claimen met behulp van heel wat BV's zoals o.a. Ann Van Elsen en Katja Retsin en Showbizz Bart.
https://vimeo.com/157577980
https://vimeo.com/157578255
Radiospots kunnen hier beluisterd worden.
Credits
Creatieve directie: Koen Van Deun en Johan Roelandt
Creatie: Erin Lesage en Isabelle Siebens
Account Director: Carole Michels
Account Executive: Charlotte Vanhoutte
Videoproductie: Rococo Content
Regisseur: Isaac E. Gozin
Radioproductie: Sonicville
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]