Sorry, bij De Vloer lezen ze Story

De Vloer Story

Crea / News

De Vloer StoryIn december kende Story haar communicatiebudget toe aan De Vloer. Vanaf nu kunt u daar het resultaat van horen en zien op radio en televisie. Met de "Sorry, ik lees nu mijn Story"-campagne speelt De Vloer in op het inzicht dat de hedendaagse vrouw soms wel eens nood heeft aan onverstoorde me-time. En dan nog het liefst met verhalen over bekend Vlaanderen en Hollywood. In de spots zien we de protagonisten hun Story-moment claimen met behulp van heel wat BV's zoals o.a. Ann Van Elsen en Katja Retsin en Showbizz Bart.

 

Radiospots kunnen hier beluisterd worden.

 

Credits

Client: Story
Client contact: Tamara Deca en Emilie Van Bruysel

Creatieve directie: Koen Van Deun en Johan Roelandt

Creatie: Erin Lesage en Isabelle Siebens

Account Director: Carole Michels

Account Executive: Charlotte Vanhoutte

Videoproductie: Rococo Content

Regisseur: Isaac E. Gozin

Radioproductie: Sonicville