SOS: marketing in gevaar

De marketing maakt een diepe crisis door. Verschillende studies wijzen vooral naar het heersende gebrek aan vertrouwen in de sector, zowel bij marketeers als bij hun managers. Ze trekken aan de alarmbel: het is tijd voor een reactie! De sector is in de afgelopen twee jaar misschien wel meer veranderd dan in de vijf voorgaande jaren. Het is meer dan ooit nodig om het heft in eigen handen te nemen en de situatie aan te pakken. Dat is in elke geval de mening die ook The House of Marketing en de BMMA of Adobe delen. Misschien kunnen de ROI van de marketing gebruikt worden als argument?
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]