SOS Piet blundert (en blijft blunderen)

Een advertentie die in het Vlaamse medialandschap viraal gaat is geen alledaags fenomeen, maar de filmpjes die Mosquito maakte voor Manna werden toch binnen de twee dagen al behoorlijk opgepikt. Je ziet Piet blunderen en blunderen. En pas bij het vierde filmpje kwam de aap uit de mouw: het gaat om een actie voor de sauzen van Manna. Beter nog: per click op een van de filmpjes geeft Manna geld aan de Cliniclowns...
Mosquito is de vaste communicatiepartner van Manna, maar dit was een buitenbeentje, vertelt Thomas Faes van Mosquito: "Er zit een duidelijke strategie achter, en door in te spelen op de trend van de TV-chefs konden we uitpakken met vier verrassende en grappige filmpjes. Het leuke was natuurlijk dat veel kijkers niet wisten of het écht Piet Huysentruyt was, en hier dan ook uitgebreid over discussieerden op het internet. Dat Manna met deze actie ook nog eens het goede doel steunt is natuurlijk de kers op de spreekwoordelijke taart."

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



