Soubry en Think Tomorrow gaan samen voor goud

Crea / Marketing / News

Met 1,2 miljard pakjes pasta per jaar mag Soubry zich met trots de grootste pastafabrikant van België noemen. En of ze die positie willen behouden. Dit jaar bestaat het West-Vlaamse familiebedrijf 100 jaar en dat vieren ze met een grootschalige win-actie voor alle Belgen.

Vaste partner voor digitale communicatie Think Tomorrow lanceert de campagne, en daar is zaakvoerder Kevin Heylen trots op: “dat Soubry het vertrouwen in ons blijft behouden, is een beloning voor het harde werk van ons team. Al enkele jaren begeleiden we Soubry in hun digitale communicatie. Hun grote Golden Ticket actie lanceren we vandaag. Dat voelt zeer goed aan.”

Het Kempens team van creatieve marketeers bouwde de volledige campagnesite en kreeg daarin alle vrijheid. Een dankbare beslissing vindt Marlo Verboven, project manager bij Think Tomorrow: “We voelen de Soubry fans heel goed aan en kennen de online spreektaal van deze pastagigant als geen ander. De website moest vooral geluk, familiariteit en enthousiasme opwekken en uiteraard volledig ondergedompeld zijn in de herkenbare Soubry huisstijl. Dat heeft ons team perfect weten te verwezenlijken.”

© Inneke Gebruers

Met de lancering van de Soubry Golden Ticket-campagne is Think Tomorrow niet aan zijn proefstuk toe. Voor het derde jaar op rij zet het communicatiebureau zijn schouders onder een andere campagne die zich voornamelijk richt op ambitieuze jeugdverenigingen: Soubry Op Kamp. Of er nog andere digitale campagnes op de agenda staan kan zaakvoerder Kevin Heylen zeker bevestigen, maar die blijven voorlopig nog geheim. Al zijn de ambities van Soubry en Think Tomorrow groot.“Een 100-jarig partnership, daar gaan we voor!”

Deze campagne kan u terugvinden op www.soubrygoldenticket.be.