De laatste maanden kreeg de klantenportefeuille van Sound of C steeds meer een zwart, geel en rood tintje. Daar doet het bureau nu nog een behoorlijk schepje bovenop, want na Stad Diest voegt het Visit Mechelen, Stad Antwerpen en Stad Brugge toe aan zijn portfolio.
“We laten het zomeraanbod van deze drie kunststeden ontdekken door verschillende journalisten, bloggers en influencers en sturen nieuwswaardige persberichten de mediawereld in. Daarnaast zullen we enkele opvallende give aways en mediasamenwerkingen opzetten. Hierbij ligt de focus vooral op het aantrekken van Waalse toeristen,” aldus het bureau met focus op de toeristische sector.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]