De laatste maanden kreeg de klantenportefeuille van Sound of C steeds meer een zwart, geel en rood tintje. Daar doet het bureau nu nog een behoorlijk schepje bovenop, want na Stad Diest voegt het Visit Mechelen, Stad Antwerpen en Stad Brugge toe aan zijn portfolio.
“We laten het zomeraanbod van deze drie kunststeden ontdekken door verschillende journalisten, bloggers en influencers en sturen nieuwswaardige persberichten de mediawereld in. Daarnaast zullen we enkele opvallende give aways en mediasamenwerkingen opzetten. Hierbij ligt de focus vooral op het aantrekken van Waalse toeristen,” aldus het bureau met focus op de toeristische sector.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]