Spa en Darwin toasten op het leven

In het verlengde van de televisiecampagne die de cirkel van het leven centraal stelde, ontwikkelde Darwin een reeks advertenties die de essentie van het merk 'Spa is leven' vertalen. De beelden zijn deze zomer op abribus en 36m² te zien.
Water is essentieel in het leven. Spa profileert zich als een van de beste waters ter wereld door zijn ongelooflijke puurheid . Die boodschap wordt emotioneel vertaald via een aantal ‘double exposure’-beelden van mensen die volledig uit water zijn gemaakt. In drie beelden ontdekken we hoe water en lichamen een perfecte harmonie vormen: water kan kracht en zelfbewustzijn uitstralen, koesteren of bruisen en tintelen. De fotografie is van de hand van de Fin Christoffer Relander.
Credits
Klant: Spadel: Dirk Van de Walle, Stefan De Clercq, Sophie Bryskère, Edwin van Dijken
Bureau: Darwin
Creative team: Mateusz Mroszczak, Jeremy Vanmaele
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe, Chloé de Hoffman, Annemie Willems
Production: Initials L.A.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]