Spa zoekt de cirkel van het leven

Spa

Crea / News

Spa
Spadel, de Belgische onderneming en marktleider voor mineraalwater in de Benelux, gaf reclamebureau Darwin de uitdaging om een nieuwe campagne te bedenken voor Spa. « Het merk Spa is een monument voor de consument en in het verleden hadden we ook campagnes die op dat niveau zaten, » legt Dirk Van de Walle uit, country director Belux. « We willen het merk opnieuw op die hoogte zien. » De essentie van de campagne? "Water is essentieel in het leven, en Spa is door zijn ongelofelijke puurheid een van de beste waters ter wereld".
En zo kwam Darwin tot het concept "de cirkel van het leven". Met de nieuwe merklijn "Spa. Op het leven" vertelt Darwin het eeuwenoude verhaal van de cirkel van het leven: je groeit in je leven, soms zit het mee, soms tegen, soms word je voortgestuwd, soms is er tegenstroom. Maar het is jouw leven en je maakt er jouw verhaal van. Om de gedachtengang tot werkelijkheid te brengen, schakelde Spa Nicolas Karakatsanis in, director of photography voor ondermeer Rundskop. Hij creëerde voor Spa een betoverende onderwaterwereld. De Nederlandse componist Jochem Weierink verzorgde op zijn beurt de muziek. Sophie Bryskère, marketing manager Belux, is alvast enthousiast: « Het concept van Darwin klopt perfect met de visie voor het merk. Het is ongelooflijk ambitieus en we hebben het onszelf niet gemakkelijk gemaakt, maar het resultaat is verbluffend. » De campagne loopt in België en Nederland en zal via het Spa agency team in Nederland door JWT uitgerold worden.
https://www.youtube.com/watch?v=2AW-HMlWqWA