Space sluit partnership met SPACEFWD

Hoe bereik je met succes GenZ en millennials en, even belangrijk, hoe breng je die in contact met merken? Deze doelgroepen, die voor veel producten en diensten interessant zijn, worden overspoeld met boodschappen, en zijn bijzonder kritisch wanneer ze accepteren om in contact te komen met een merk. Met dat in het achterhoofd ging Space op zoek naar het perfecte touchpoint om deze doelgroepen te bereiken en te betrekken en een 360°-integratie binnen wereldwijde mediastrategieën mogelijk te maken. Gaming en e-sports vertegenwoordigen, naast andere trends onder jongeren, een van de snelst groeiende industrieën, geadopteerd door een reeds breed publiek van gepassioneerde en hypergeëngageerde mensen.
Om deze doelgroepen goed te begrijpen en te bereiken werkt Space voortaan samen met SPACEFWD. Dat is een full-service gaming & esport bureau helpt innovatieve start-ups en Fortune 500-bedrijven om hun producten en diensten te positioneren om positieve betrokkenheid van de consument te genereren en om de vraag van digitale nat;ives aan te wakkeren.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]