Ter herinnering: Wim Vermeulen is directeur strategie en duurzaamheid en partner bij het reclamebureau Bubka. Hij is ook docent aan de Solvay Business School en een internationale keynotespreker. En vooral: hij denkt vaak en hard na over duurzaamheid. Dat resulteerde in dit nieuwe boek, meteen in het Engels deze keer: Speak Up Now! Marketing in times of a climate crisis. Om de shift naar een duurzame toekomst te maken zijn grote veranderingen nodig van ons allemaal, vindt Vermeulen. Onderzoek toont aan dat meer dan 80% van de consumenten naar bedrijven kijkt om het voortouw te nemen in deze transitie. Tegelijk blijkt dat minder dan 10% van de boodschappen over duurzaamheid geloofwaardig is voor het publiek. Speak up now! helpt bedrijven om deze historische kans te grijpen en laat zien hoe we de shift kunnen maken naar een wereld waarin zakelijk succes hand in hand gaat met het welzijn van de planeet.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]