Hier zitten we dan. Nog steeds in lockdown, bijna vastgeroest achter onze smartphone of computer. Stilaan hunkerend naar wat meer sociaal contact. “Waarom dan geen video-interviews doen?” dachten we bij PUB. En zo geschiedde. We vroegen aan enkele regies hoe zij deze lockdown ervaren en stelden hen duidelijke vragen:
- Hoe gaat uw regie om met deze Covid-19-crisis?
- Uw beleid in enkele woorden?
- Zal u telewerk ook na de lockdown toestaan?
- Wat zal er na de crisis in uw persoonlijke gedrag veranderen?
Eerste in de rij was Denis Masquelier, algemeen directeur bij IP, de regie van mediagroep RTL. Vandaag aan de beurt: Philippe Belpaire, general manager bij Roularta Media.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]