Het jaar 2020 heeft ons allen verrast, maar het was op zijn minst gezegd een leerrijk voorjaar. Onze oh zo geliefde werkplekken, waar collega’s altijd lachend klaarstaan met een kopje koffie in de ochtend, werden home offices. De koffie, die moesten we maar even zelf zetten. En dat was nog het minst van onze zorgen, want vergaderen of brainstormen met het hele team? Dat moest steevast (en toegegeven, ook tot vervelens toe) via Skype, Google Meet of Zoom. Bovendien was niet elk bedrijf voorzien op telewerken en moest er last-minute nog vaak heel wat gebeuren om iedereen werkklaar te krijgen vanuit de sofa. Binnen de reclameregies van de mediabedrijven heerste er over het algemeen wel al een flexibele ingesteldheid rond dat telewerken. Daar kwamen we achter dankzij Speedtalk@home, een reeks waarin PUB met hen in gesprek ging over dat ‘nieuwe normaal’. Onder meer Bart Decoster (Mediahuis), Bart Demeulenaere (SBS), Michel Dupont (Transfer), Patrick Van Dijck (Brightfish), Philippe Belpaire (Roularta), Saskia Schatteman (VAR) en Wim Jansen (JCDecaux) lieten hun licht schijnen op de voor- en nadelen, maar ook vooral op de toekomst van telewerken.
Bekijk zeker ook de meningen van Baudouin Van De Berg (Clear Channel), Denis Masquelier (IP), Henry Visart (IPB), Michel Mabille (Produpress), Thierry Hugo (Rossel), Yves Gérard (RMB),...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]