Deloitte Digital CE pakt uit met een mobiel spel voor Pepsico Polen: in Up Up Hippo vraagt een nijlpaard hulp om plastic flessen te verplaatsen. De spelers moeten de flessen verpletteren om het dier te doen vliegen, zwemmen, springen én de flessen in kwestie uiteindelijk in de juiste container te mikken. Het spel profileert zich als educatief en niet-commercieel. Kinderen leren ermee dat flessen minder plaats in de vuilniscontainer innemen als ze deze indeuken.
https://www.youtube.com/watch?v=JO0uPLcIfyE&feature=youtu.be
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]