Speel eens met een nijlpaard


Deloitte Digital CE pakt uit met een mobiel spel voor Pepsico Polen: in Up Up Hippo vraagt een nijlpaard hulp om plastic flessen te verplaatsen. De spelers moeten de flessen verpletteren om het dier te doen vliegen, zwemmen, springen én de flessen in kwestie uiteindelijk in de juiste container te mikken. Het spel profileert zich als educatief en niet-commercieel. Kinderen leren ermee dat flessen minder plaats in de vuilniscontainer innemen als ze deze indeuken.
https://www.youtube.com/watch?v=JO0uPLcIfyE&feature=youtu.be

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


