Speel eens met een nijlpaard

Deloitte Digital CE pakt uit met een mobiel spel voor Pepsico Polen: in Up Up Hippo vraagt een nijlpaard hulp om plastic flessen te verplaatsen. De spelers moeten de flessen verpletteren om het dier te doen vliegen, zwemmen, springen én de flessen in kwestie uiteindelijk in de juiste container te mikken. Het spel profileert zich als educatief en niet-commercieel. Kinderen leren ermee dat flessen minder plaats in de vuilniscontainer innemen als ze deze indeuken.
https://www.youtube.com/watch?v=JO0uPLcIfyE&feature=youtu.be
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]