Het zijn niet altijd de braafste studenten waar werkgevers naar op zoek zijn. Werkgevers zoeken zij die de dingen in vraag durven stellen. Zij die met nieuwe ideeën komen en de boel op z’n kop durven zetten. Zo hebben we er de laatste donderdagen veel zien rondlopen. Met sterke slogans die niet alleen het nieuws haalden, maar het nieuws ook maakten. Laat dat nu net de kwaliteiten van een goede copywriter zijn. TBWA wil deze' schenenschoppers' met schrijftalent graag een kans geven. Hun advies aan de bosbrossers: "Neem een foto van je slogan en tag ‘m met #klimaatcopy. Wij bieden de drie leukste slogans een zomerstage als copywriter aan. Want ook onze sector kan nieuwe ideeën gebruiken."
CREDITS:
Agency : TBWA
Agency Contact : Max Fauconnier
Creative Director: Jeroen Bostoen
Creation/Copywriter : Pieter Claeys, Kenn Van Lijsebeth
Creation/Art Direction : Roxane Schneider
Digital Creative: Charlotte Mulders
Account : Max Fauconnier
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]