Spijbelen kan een job opleveren bij TBWA

Het zijn niet altijd de braafste studenten waar werkgevers naar op zoek zijn. Werkgevers zoeken zij die de dingen in vraag durven stellen. Zij die met nieuwe ideeën komen en de boel op z’n kop durven zetten. Zo hebben we er de laatste donderdagen veel zien rondlopen. Met sterke slogans die niet alleen het nieuws haalden, maar het nieuws ook maakten. Laat dat nu net de kwaliteiten van een goede copywriter zijn. TBWA wil deze' schenenschoppers' met schrijftalent graag een kans geven. Hun advies aan de bosbrossers: "Neem een foto van je slogan en tag ‘m met #klimaatcopy. Wij bieden de drie leukste slogans een zomerstage als copywriter aan. Want ook onze sector kan nieuwe ideeën gebruiken."
CREDITS:
Agency : TBWA
Agency Contact : Max Fauconnier
Creative Director: Jeroen Bostoen
Creation/Copywriter : Pieter Claeys, Kenn Van Lijsebeth
Creation/Art Direction : Roxane Schneider
Digital Creative: Charlotte Mulders
Account : Max Fauconnier
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]