Het zijn niet altijd de braafste studenten waar werkgevers naar op zoek zijn. Werkgevers zoeken zij die de dingen in vraag durven stellen. Zij die met nieuwe ideeën komen en de boel op z’n kop durven zetten. Zo hebben we er de laatste donderdagen veel zien rondlopen. Met sterke slogans die niet alleen het nieuws haalden, maar het nieuws ook maakten. Laat dat nu net de kwaliteiten van een goede copywriter zijn. TBWA wil deze' schenenschoppers' met schrijftalent graag een kans geven. Hun advies aan de bosbrossers: "Neem een foto van je slogan en tag ‘m met #klimaatcopy. Wij bieden de drie leukste slogans een zomerstage als copywriter aan. Want ook onze sector kan nieuwe ideeën gebruiken."
CREDITS:
Agency : TBWA
Agency Contact : Max Fauconnier
Creative Director: Jeroen Bostoen
Creation/Copywriter : Pieter Claeys, Kenn Van Lijsebeth
Creation/Art Direction : Roxane Schneider
Digital Creative: Charlotte Mulders
Account : Max Fauconnier
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]