Split én vertrouwen in toekomst bij Supermachine

Het Gentse bureau Supermachine splitst. Zo zien meteen twéé nieuwe bureaus het levenslicht: dat van Bas De Hooghe én dat van Elke De Vilder. Het bureau van Elke De Vilder zal opnieuw Supermachine heten. Het accountteam blijft in de vaardige handen van Elke De Vilder en kreeg ondertussen het vertrouwen van alreeds enkele nieuwe klanten. Elke De Vilder: “Adverteerders hebben nood aan multi-disciplinaire bureaus die van veel meer kaas gegeten hebben dan enkel creativiteit. De tijd van eenrichtingscampagnes met zware mediadruk als enige vorm van communicatie is voorbij. We hebben vandaag door de komst van data en technologie immers de kracht om op constante basis de interactie aan te gaan met de consument. Die innovatie, of zeg maar disruptie in de reclamesector is vandaag brandend actueel.”

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]