Het Gentse bureau Supermachine splitst. Zo zien meteen twéé nieuwe bureaus het levenslicht: dat van Bas De Hooghe én dat van Elke De Vilder. Het bureau van Elke De Vilder zal opnieuw Supermachine heten. Het accountteam blijft in de vaardige handen van Elke De Vilder en kreeg ondertussen het vertrouwen van alreeds enkele nieuwe klanten. Elke De Vilder: “Adverteerders hebben nood aan multi-disciplinaire bureaus die van veel meer kaas gegeten hebben dan enkel creativiteit. De tijd van eenrichtingscampagnes met zware mediadruk als enige vorm van communicatie is voorbij. We hebben vandaag door de komst van data en technologie immers de kracht om op constante basis de interactie aan te gaan met de consument. Die innovatie, of zeg maar disruptie in de reclamesector is vandaag brandend actueel.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]