We kunnen onmiddellijk stellen dat sport de economische stilstand overstijgt. Want als er één sector is die de crisis trotseert zonder ‘amper’ te verpinken, dan is het wel de sportsector. Het vertrouwen heerst op alle niveaus. Het enthousiasme van de supporters, de passie van de sportlui, de belangstelling van de media en het vertrouwen van de adverteerders vormen de basisingrediënten van dit succesverhaal. Sport levert altijd op. Adverteerders en media ontvangen sport met open armen. Door de ingrediënten verloopt zijn consumptie spontaan. Geen nood aan complexe marketingstrategieën om duizenden toeschouwers aan te trekken voor een wielerwedstrijd of een voetbalmatch. Freddy Tacheny, gedelegeerd bestuurder van Spirous, en Thierry Zintz, hoogleraar en vice-voorzitter van het BOIC, analyseren de mechanismen die ervoor zorgen dat deze activiteit op kop blijft liggen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]