Sport immuun voor crisis... of toch bijna
We kunnen onmiddellijk stellen dat sport de economische stilstand overstijgt. Want als er één sector is die de crisis trotseert zonder ‘amper’ te verpinken, dan is het wel de sportsector. Het vertrouwen heerst op alle niveaus. Het enthousiasme van de supporters, de passie van de sportlui, de belangstelling van de media en het vertrouwen van de adverteerders vormen de basisingrediënten van dit succesverhaal. Sport levert altijd op. Adverteerders en media ontvangen sport met open armen. Door de ingrediënten verloopt zijn consumptie spontaan. Geen nood aan complexe marketingstrategieën om duizenden toeschouwers aan te trekken voor een wielerwedstrijd of een voetbalmatch. Freddy Tacheny, gedelegeerd bestuurder van Spirous, en Thierry Zintz, hoogleraar en vice-voorzitter van het BOIC, analyseren de mechanismen die ervoor zorgen dat deze activiteit op kop blijft liggen.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]