We kunnen onmiddellijk stellen dat sport de economische stilstand overstijgt. Want als er één sector is die de crisis trotseert zonder ‘amper’ te verpinken, dan is het wel de sportsector. Het vertrouwen heerst op alle niveaus. Het enthousiasme van de supporters, de passie van de sportlui, de belangstelling van de media en het vertrouwen van de adverteerders vormen de basisingrediënten van dit succesverhaal. Sport levert altijd op. Adverteerders en media ontvangen sport met open armen. Door de ingrediënten verloopt zijn consumptie spontaan. Geen nood aan complexe marketingstrategieën om duizenden toeschouwers aan te trekken voor een wielerwedstrijd of een voetbalmatch. Freddy Tacheny, gedelegeerd bestuurder van Spirous, en Thierry Zintz, hoogleraar en vice-voorzitter van het BOIC, analyseren de mechanismen die ervoor zorgen dat deze activiteit op kop blijft liggen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]