Vanaf vandaag 5 november is er een nieuwe speler die de wereld van de sport wil aanboren. Sports Media Sales House, een dochterbedrijf van Zelos, profileert zich als regie (en als tussenschakel) ten behoeve van merken en de Belgische sportwereld – waarbij alle disciplines en alle facetten in oogschouw worden genomen.
Aan het hoofd van SMS vinden we Freddy Tacheny terug, oprichter en CEO, met aan zijn zijde een reeks gespecialiseerde medewerkers. COO wordt Cédric Bruylandt. Hij heeft meer dan 10 jaar ervaring bij de regies SBS, IP en RMB. Naast hem is er Michel Mortier, die lang bij IP heeft gewerkt. Zij zullen samen het salesteam leiden. Wat de marketing betreft staat James Sterpin (ex-Coca Cola, Unilever en Proximus) aan het roer en hij wordt bijgestaan door Stephan Vanweddingen (ex-IP), verantwoordelijk voor de operationele marketing.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]