Spotify, de razendpopulaire streamingdienst voor muziek, gaat een verbinding aan met Preact: een cloudplatform dat bedrijven helpt om nieuwe abonnees te lokken en huidige klanten te behouden. Daarmee hoopt de streamingdienst de competitie te kunnen blijven aangaan met onder meer Apple, Pandora, Google en Amazon.
Het Preact-team is gespecialiseerd in het voorspellen van consumentengedrag in betaalde abonnementen en upgrades. Deze stap sluit dus aan bij de wereldwijze trend naar 'predictie'-diensten. "Het vinden van trends en gedragspatronen in onze data is van onschatbare waarde", vertelt Jason Richman, VP Product bij Spotify. "Dat Preact het Spotify-team zich nu bij ons vervoegt zal ons helpen belevenissen te ontwerpen die ons klantenbestand zullen uitbreiden." Het Preact-team zal zijn vestiging vinden in de Spotifykantoren in New York en San Franciso.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]