Spotify, de razendpopulaire streamingdienst voor muziek, gaat een verbinding aan met Preact: een cloudplatform dat bedrijven helpt om nieuwe abonnees te lokken en huidige klanten te behouden. Daarmee hoopt de streamingdienst de competitie te kunnen blijven aangaan met onder meer Apple, Pandora, Google en Amazon.
Het Preact-team is gespecialiseerd in het voorspellen van consumentengedrag in betaalde abonnementen en upgrades. Deze stap sluit dus aan bij de wereldwijze trend naar 'predictie'-diensten. "Het vinden van trends en gedragspatronen in onze data is van onschatbare waarde", vertelt Jason Richman, VP Product bij Spotify. "Dat Preact het Spotify-team zich nu bij ons vervoegt zal ons helpen belevenissen te ontwerpen die ons klantenbestand zullen uitbreiden." Het Preact-team zal zijn vestiging vinden in de Spotifykantoren in New York en San Franciso.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]