Spotify wil u niet zien vertrekken

Spotify, de razendpopulaire streamingdienst voor muziek, gaat een verbinding aan met Preact: een cloudplatform dat bedrijven helpt om nieuwe abonnees te lokken en huidige klanten te behouden. Daarmee hoopt de streamingdienst de competitie te kunnen blijven aangaan met onder meer Apple, Pandora, Google en Amazon.
Het Preact-team is gespecialiseerd in het voorspellen van consumentengedrag in betaalde abonnementen en upgrades. Deze stap sluit dus aan bij de wereldwijze trend naar 'predictie'-diensten. "Het vinden van trends en gedragspatronen in onze data is van onschatbare waarde", vertelt Jason Richman, VP Product bij Spotify. "Dat Preact het Spotify-team zich nu bij ons vervoegt zal ons helpen belevenissen te ontwerpen die ons klantenbestand zullen uitbreiden." Het Preact-team zal zijn vestiging vinden in de Spotifykantoren in New York en San Franciso.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]