Spotify wil u niet zien vertrekken

Spotify, de razendpopulaire streamingdienst voor muziek, gaat een verbinding aan met Preact: een cloudplatform dat bedrijven helpt om nieuwe abonnees te lokken en huidige klanten te behouden. Daarmee hoopt de streamingdienst de competitie te kunnen blijven aangaan met onder meer Apple, Pandora, Google en Amazon.
Het Preact-team is gespecialiseerd in het voorspellen van consumentengedrag in betaalde abonnementen en upgrades. Deze stap sluit dus aan bij de wereldwijze trend naar 'predictie'-diensten. "Het vinden van trends en gedragspatronen in onze data is van onschatbare waarde", vertelt Jason Richman, VP Product bij Spotify. "Dat Preact het Spotify-team zich nu bij ons vervoegt zal ons helpen belevenissen te ontwerpen die ons klantenbestand zullen uitbreiden." Het Preact-team zal zijn vestiging vinden in de Spotifykantoren in New York en San Franciso.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]