Audi ziet het groots en onthult de nieuwe Q8 op 3 megabanners in Antwerpen en Brussel. Na de Leopoldstraat (Antwerpen) en het zeer drukke ronde punt op het Meiserplein (Brussel/Schaarbeek) kan het publiek nu aan de Rijnkaai in Antwerpen de laatste SUV van het Duitse merk ontdekken. De subtiele design DEL-verlichting van de achterkant van de wagen is hier in deze megabanner geïntegreerd om zo de hoge kwaliteit van de DEL-lichten te onderstrepen.
Deze campagne is zichtbaar tot 29 oktober aan de Rijnkaai in Antwerpen en is het resultaat van een samenwerking tussen Audi, Mediacom, Kinetic, Prophets en Urban Media.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]