Audi ziet het groots en onthult de nieuwe Q8 op 3 megabanners in Antwerpen en Brussel. Na de Leopoldstraat (Antwerpen) en het zeer drukke ronde punt op het Meiserplein (Brussel/Schaarbeek) kan het publiek nu aan de Rijnkaai in Antwerpen de laatste SUV van het Duitse merk ontdekken. De subtiele design DEL-verlichting van de achterkant van de wagen is hier in deze megabanner geïntegreerd om zo de hoge kwaliteit van de DEL-lichten te onderstrepen.
Deze campagne is zichtbaar tot 29 oktober aan de Rijnkaai in Antwerpen en is het resultaat van een samenwerking tussen Audi, Mediacom, Kinetic, Prophets en Urban Media.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]