Audi ziet het groots en onthult de nieuwe Q8 op 3 megabanners in Antwerpen en Brussel. Na de Leopoldstraat (Antwerpen) en het zeer drukke ronde punt op het Meiserplein (Brussel/Schaarbeek) kan het publiek nu aan de Rijnkaai in Antwerpen de laatste SUV van het Duitse merk ontdekken. De subtiele design DEL-verlichting van de achterkant van de wagen is hier in deze megabanner geïntegreerd om zo de hoge kwaliteit van de DEL-lichten te onderstrepen.
Deze campagne is zichtbaar tot 29 oktober aan de Rijnkaai in Antwerpen en is het resultaat van een samenwerking tussen Audi, Mediacom, Kinetic, Prophets en Urban Media.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]