
De technologie achter Spott speelt sterk in op de evolutie waarbij de smartphone een integrale schakel aan het worden is van een verrijkende televisie ervaring. Voor het eerst zal deze technologie ingezet worden voor Iedereen tegen Kanker, een initiatief van Kom op tegen Kanker en Eén.
Afgelopen maanden kwamen duizenden Vlamingen in actie voor het goede doel. Sportclubs gingen massaal Sporten tegen Kanker, geld werd verzameld in Rospotten en honderden anderen bedachten hun eigen unieke actie ten voordele van Kom op tegen Kanker. De opbrengst van al deze hartverwarmende acties wordt bekendgemaakt tijdens de grote liveshow op zondag 30 april bij Eén. Appiness is dit jaar trotse partner van Iedereen tegen Kanker en zal kijkers tijdens de liveshow meer informatie gelinkt aan het programma aanbieden via de Spott app.
De doelstelling is om via de app de kennis van de kijker te verrijken en deze aan te zetten tot actie. Zo kunnen gebruikers de hele week die voorafgaat aan de liveshow reeds informatie terugvinden over de laatste komende en gevoerde acties. Ook zullen links voorzien worden naar actuele artikels over de non-profit organisatie. Naast het informeren zal er in-app de mogelijkheid zijn om te doneren waarbij de gebruiker wordt geleid naar de doneerpagina van Kom op tegen Kanker.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]