Spott partner Iedereen tegen Kanker


De technologie achter Spott speelt sterk in op de evolutie waarbij de smartphone een integrale schakel aan het worden is van een verrijkende televisie ervaring. Voor het eerst zal deze technologie ingezet worden voor Iedereen tegen Kanker, een initiatief van Kom op tegen Kanker en Eén.
Afgelopen maanden kwamen duizenden Vlamingen in actie voor het goede doel. Sportclubs gingen massaal Sporten tegen Kanker, geld werd verzameld in Rospotten en honderden anderen bedachten hun eigen unieke actie ten voordele van Kom op tegen Kanker. De opbrengst van al deze hartverwarmende acties wordt bekendgemaakt tijdens de grote liveshow op zondag 30 april bij Eén. Appiness is dit jaar trotse partner van Iedereen tegen Kanker en zal kijkers tijdens de liveshow meer informatie gelinkt aan het programma aanbieden via de Spott app.
De doelstelling is om via de app de kennis van de kijker te verrijken en deze aan te zetten tot actie. Zo kunnen gebruikers de hele week die voorafgaat aan de liveshow reeds informatie terugvinden over de laatste komende en gevoerde acties. Ook zullen links voorzien worden naar actuele artikels over de non-profit organisatie. Naast het informeren zal er in-app de mogelijkheid zijn om te doneren waarbij de gebruiker wordt geleid naar de doneerpagina van Kom op tegen Kanker.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]