Spread a little maxusness

Media / News

Maxus Global PUBCRAWL PUB1 19De blauwe garde, de Maxus Squad of een groep van jonge hongerige mediahonden? PUB ging op bezoek bij mediabureau Maxus, de uitvinder van het Maxus-model, vertaald in #maxusness. In PUB Magazine vindt u een verslag in tekst en beeld, hieronder vindt u als extraatje een video die ons bezoek aan Maxus evoceert.
En waarom Maxus? U kon er in december niet naast kijken: Proximus bouwt met de steun van SILK een communicatie- en media-ecosysteem uit. Dat nieuwe ecosysteem bestaat uit FamousGrey als strategische/creatieve partner en leider van het ecosysteem, Maxus als mediapartner, Prophets als digitaal creatief bureau en Altavia Act als bureau dat verantwoordelijk is voor verkooppunten en verpakkingen. Voor PUB de aanleiding om op bezoek te gaan bij Maxus, deel van GroupM. Maar voor we aan het gesprek begonnen, werden we verplicht om een partijtje pingpong te spelen – sport is hier belangrijk, zo zou tijdens ons bezoek nog blijken.
Maxus is een jong bedrijf, vertelt Els Thielemans, CEO van Maxus en één van de vier young potentials die zes jaar geleden de hoede kregen over Maxus, dat in 2009 in België werd gelanceerd. Drie van die vier young potentials zitten voor ons ten kantore van Maxus in Oudergem. Naast Els Thielemans zijn dat Britt Luyten, chief client officer, en Sébastien Reps, head of Digital & Data. Eveneens aan tafel: Joke De Block, head of Communication Planning bij Maxus sinds oktober 2017.
Lees het volledige verslag van deze PUB Crawl in PUB Magazine. En bekijk zeker ook onderstaande video!