Velux pakt uit met een dakvenster in wit geverfd hout. Het voert een grootschalige mediacampagne in de pers, op televisie en op affiches om zijn nieuwe product te introduceren - met dank aan Strategie. Het bureau kwam voor deze gelegenheid op de proppen met de slogan 'Velux kleurt nu wit. Meer wit. Meer licht. Meer leven.'
De helden van de campagne zijn twee jongetjes die op een bed op en neer springen. Pendelaars konden de twee letterlijk nabootsen. Dat kon op dinsdag 23 februari in Antwerpen-Centraal, op woensdag 24 februari in Brussel-Centraal en op donderdag 25 februari in Namen. Deelnemen kan vandaag nog in Gent-Sint-Pieter en op 29 februari in Brussel-Zuid.
De deelnemende pendelaars kregen een foto in ruil. Reclamebureau van dienst Strategie schakelde voorts Facebook in om het nieuwe venster van Velux te promoten. Het moment werd vastgelegd door een fotograaf. De deelnemers kregen een foto in ruil. Tegelijk werd de spot uitgezonden op de tien Create & Play-schermen van Clear Channel.