Springbok bedenkt oorverdovende radiospots voor Group S

Crea / News

Sociaal secretariaat Group S spreekt de taal van de bouwvakker. Dat is luid en duidelijk te horen in de nieuwe reeks radiospots die Springbok heeft ontwikkeld voor de organisatie die onder andere gespecialiseerd is in de bouwsector. Group S bouwt aan duurzame relaties met bedrijven en gelooft dat de individuele medewerkers binnen die bedrijven daadwerkelijk het verschil maken. Group S is daarmee naar eigen zeggen een van de weinigen die écht persoonlijke hulp biedt.

Group S vroeg Springbok om de onderscheidende positionering te versterken met een radiocampagne, aangevuld met online bannering en social media campagnes. Springbok sprak uitgebreid met de doelgroep en ontdekte een nieuwe taal: Bouws - de taal die iedereen in de bouwsector spreekt en Group S feilloos beheerst.

“Voor onze creatieven was de menselijke expertise van Group S een dankbaar thema. Dit heeft geleid tot opvallende en, in dit geval, niet mis te verstane radiospots,” vertelt Alexander Cha’ban, creative director en partner. 

De campagne leidt naar een speciale Group S-landingspagina waar bouwbedrijven hun kunnen nalaten om gecontacteerd te worden door hun persoonlijke Group S-specialist.

Credits

Client: Group S

Contacts: Greet Santy, Jill Adriaenssens

Agency: Springbok

CSD: Jan Proesmans

Account manager: Veerle De Boitselier

Project manager: Esther Blangenois

Planning Manager: Mien Smet

Strategic Director: Kathy Haemers

Digital Strategist: Dieter Michielsen

Performance Marketeer: Morgane Vervaet

Creative Director: Alexander Cha’ban

Creation: Koen Van Deun, Kevin Put, Laurens DeMuynck

Copy FR: Bertrand Degreef

Design Lead: Jeroen Van Norren

Brand Design: Wannes Vandael

DTP: Lies Van Eyck

Digital Project Manager: Jeremie Anderlin, Tina Hargot

UX/UI Design: Laura Vannuscorps

Development: Amaury Chavepeyer

Radio Production: Het Geluidshuis