Contentproductiehuis Spyke viert zijn eerste verjaardag. En dat doet het niet alleen. Het werkt intussen voor heel wat grote merken, zowel rechtstreeks als in opdracht van bureaus. De nieuwste klant is FCR Media, uitgever van Gouden Gids.
In een jaar tijd wist contentproductiehuis SPYKE, opgericht door journalisten Wouter Temmerman en Bart Lombaerts, heel wat gerenommeerde adverteerders te overtuigen van zijn aanpak. Zo is het contentleverancier voor onder andere Coca-Cola, Magazine Media, de nieuwe marketingvereniging BAM, Effie, Child Focus en de Vlaamse Federatie voor Persverkopers. Daarnaast werkt Spyke voor heel wat bureaus, voor wie het contentcreaties voor hun klanten aanlevert.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]