Om bedrijven ertoe aan te zetten hun gebruikte smeerolie correct te laten ophalen, bedacht Square ‘Het Grote Gewetensonderzoek’. Bedrijfsleiders uit verschillende sectoren (landbouw, garages, transportsector) krijgen een strenge inspectrice op bezoek die nagaat of hun afvalolie er wel correct wordt opgehaald. De inspectrice, meesterlijk neergezet door Sien Eggers, vangt echter overal bot. Van garagist tot landbouwer blijken ze perfect op de hoogte van de wetgeving inzake afvalolie en weten ze dat die altijd moet opgehaald worden door een geregistreerd inzamelaar. Bovendien krijgen ze daarvoor nog een mooie premie van Valorlub, daar bleek de inspectrice zelfs niet van op de hoogte... De campagne loopt tot half mei, met een tweede golf in september.
Credits:
Client: Valorlub - Frank Vanderpooten
Agency: Square
Account: Kris van Hest, Sigrid Claerhout
Creative director: Frank Van de Vijver
Concept & copy: Stephan Laurijs, Frank Van de Vijver Adaptation FR: Sophie Defour
Production: Raygun
Voices NL: Sien Eggers, Koen de Graeve, Wouter hendrickx, Kadèr Gurbuz Voices FR: Maud Van Wind, Lorette Goose, Patrick Ridremont, Philippe Allard
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]