Square en Sien Eggers voeren Het Grote Gewetensonderzoek

Crea / News

Square ValorlubOm bedrijven ertoe aan te zetten hun gebruikte smeerolie correct te laten ophalen, bedacht Square ‘Het Grote Gewetensonderzoek’. Bedrijfsleiders uit verschillende sectoren (landbouw, garages, transportsector) krijgen een strenge inspectrice op bezoek die nagaat of hun afvalolie er wel correct wordt opgehaald. De inspectrice, meesterlijk neergezet door Sien Eggers, vangt echter overal bot. Van garagist tot landbouwer blijken ze perfect op de hoogte van de wetgeving inzake afvalolie en weten ze dat die altijd moet opgehaald worden door een geregistreerd inzamelaar. Bovendien krijgen ze daarvoor nog een mooie premie van Valorlub, daar bleek de inspectrice zelfs niet van op de hoogte... De campagne loopt tot half mei, met een tweede golf in september.



Credits:
Client: Valorlub - Frank Vanderpooten
Agency: Square
Account: Kris van Hest, Sigrid Claerhout
Creative director: Frank Van de Vijver
Concept & copy: Stephan Laurijs, Frank Van de Vijver Adaptation FR: Sophie Defour
Production: Raygun
Voices NL: Sien Eggers, Koen de Graeve, Wouter hendrickx, Kadèr Gurbuz Voices FR: Maud Van Wind, Lorette Goose, Patrick Ridremont, Philippe Allard