Om hun stockverkoop te promoten plande C&A een korte maar krachtige radiogolf in. SQUARE creëerde een reeks van vier ludieke spotjes waarin de kleren zelf aan het woord komen. Ze zijn “blijven hangen”: een blouse die een beetje aangeschoten is, een tweeling van broekspijpen, een coltrui die is blijven plakken en een jas die een trui aanspoort om nog even te blijven hangen voor “nog een laatste”.
Credits:
Client: C&A
Agency: SQUARE
Creatives: Philip Maes, Frank Van de Vijver
Accounts: Sigrid Claerhout, Kris van Hest
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]