STAAN MERKEN BINNENKORT TUSSEN UW WHATSAPP-CONTACTEN?

social-media-logos

Media / News

Steeds meer aanwezig en altijd en overal inspelend op de behoeften van hun publiek… Aaah, die sociale media! Wacht, u begrijpt er niets meer van? Dan bent u niet alleen. PUB bracht drie experts samen om te duiken in de wereld van algoritmen, trends, vraagstukken en… het (over)leven van de media.

Thomas Duprel, hoofdredacteur van Tarmac, ziet social media als een kans om jongeren te bereiken: “Tarmac is het eerste 100% digitale medium van de RTBF gericht op een publiek van 15 tot 24 jaar. Sociale netwerken liggen aan de basis van onze strategie. Wij willen jongeren vinden daar waar ze zijn.” Lore Mosselmans, chief marketing officer bij Ventures Media voor ELLE Belgique/België, is van mening dat sociale netwerken niet alleen dienen om dicht bij je publiek staan, maar ook om media-events en partnerships te promoten: “wij willen aanwezig en zichtbaar zijn op alle kanalen!” Julien Brassine, digital media director bij RTL Belgium, zal ons tot slot meer vertellen over Radio Contact, ongetwijfeld een van de RTL-mediamerken die het meest aanwezig is op de sociale media. “Radio Contact is een feelgood radio die dicht bij zijn luisteraars wil staan. Sociale netwerken zijn voor ons een schakel tussen onze community’s en wat wij hen te bieden hebben in onze digitale omgevingen.”

[...]

LEES HET VOLLEDIGE ARTIKEL HIER