Mensen blijven het leuk en spannend vinden om het nieuwjaarsfeest extra kracht bij te zetten met vuurwerk, maar dat is jammer genoeg verboden. En dat wil Stad Antwerpen haar inwoners dit jaar heel erg duidelijk maken met de boodschap: “Verknal je feestje niet”.
Maar, verboden of niet, de stad weet dat niet iedereen het daar even nauw mee neemt. Daarom is er een below-the-line campagne uitgewerkt specifiek voor bepaalde wijken waar men in het verleden veel overlast had met vuurwerk. Daarvoor werd samengewerkt met wijk-bekenden. Mensen die binnen hun wijk gekend zijn en een eigen reden hebben om vooral geen vuurwerk af te steken. Creatieve insteek: “Verknal je dromen niet”. Wil je ooit profvoetballer worden, speel dan niet met vuurwerk gezien de gevaren ervan. Wil je ooit danseres worden, kijk dan naar het stadsvuurwerk, maar blijf er zelf ver van weg.
De campagne zal de gehele eindejaarsperiode lopen op verschillende Antwerpse mediakanalen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]