Mensen blijven het leuk en spannend vinden om het nieuwjaarsfeest extra kracht bij te zetten met vuurwerk, maar dat is jammer genoeg verboden. En dat wil Stad Antwerpen haar inwoners dit jaar heel erg duidelijk maken met de boodschap: “Verknal je feestje niet”.
Maar, verboden of niet, de stad weet dat niet iedereen het daar even nauw mee neemt. Daarom is er een below-the-line campagne uitgewerkt specifiek voor bepaalde wijken waar men in het verleden veel overlast had met vuurwerk. Daarvoor werd samengewerkt met wijk-bekenden. Mensen die binnen hun wijk gekend zijn en een eigen reden hebben om vooral geen vuurwerk af te steken. Creatieve insteek: “Verknal je dromen niet”. Wil je ooit profvoetballer worden, speel dan niet met vuurwerk gezien de gevaren ervan. Wil je ooit danseres worden, kijk dan naar het stadsvuurwerk, maar blijf er zelf ver van weg.
De campagne zal de gehele eindejaarsperiode lopen op verschillende Antwerpse mediakanalen.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]