Stad Antwerpen en The Other Agency willen geen feestjes verknallen

Mensen blijven het leuk en spannend vinden om het nieuwjaarsfeest extra kracht bij te zetten met vuurwerk, maar dat is jammer genoeg verboden. En dat wil Stad Antwerpen haar inwoners dit jaar heel erg duidelijk maken met de boodschap: “Verknal je feestje niet”.
Maar, verboden of niet, de stad weet dat niet iedereen het daar even nauw mee neemt. Daarom is er een below-the-line campagne uitgewerkt specifiek voor bepaalde wijken waar men in het verleden veel overlast had met vuurwerk. Daarvoor werd samengewerkt met wijk-bekenden. Mensen die binnen hun wijk gekend zijn en een eigen reden hebben om vooral geen vuurwerk af te steken. Creatieve insteek: “Verknal je dromen niet”. Wil je ooit profvoetballer worden, speel dan niet met vuurwerk gezien de gevaren ervan. Wil je ooit danseres worden, kijk dan naar het stadsvuurwerk, maar blijf er zelf ver van weg.
De campagne zal de gehele eindejaarsperiode lopen op verschillende Antwerpse mediakanalen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]