Stad Gent kiest SQLI als allround communicatiepartner

Budgets / News

Stad Gent kiest SQLI, een digitaal agentschap uit het naburige Sint-Martens-Latem, als allround communicatiepartner voor haar diverse departementen en stadsdiensten. De lokale samenwerking wordt aangegaan voor een periode van vier jaar.

SQLI zal de komende vier jaar een sleutelrol spelen in het uitstippelen en vormgeven van de online en offline communicatiestrategieën van Stad Gent en andere stadsdiensten. De focus ligt naast strategie ook op contentcreatie, campagneontwikkeling en performance marketing, zowel on- als offline. Het agentschap zal de aanwezigheid van de stad versterken en haar bijstaan in haar communicatie naar de burger toe.

Sara Vanderkelen, operations director bij SQLI Gent, deelt haar enthousiasme over deze lokale samenwerking: "Al tijdens de opmaak van onze pitch werden we spontaan enthousiast. Als echte Gentenaars is het een eer om samen met onze stad te groeien. Ons team van experts haalt er oprecht energie uit dat ze hun skills kunnen inzetten voor de mooiste stad ter wereld."

Met een team van meer dan 50 marketingexperts staat SQLI klaar om de diverse en dynamische behoeften van Stad Gent aan te pakken. "Die lokale verankering in Gent, gecombineerd met onze uitgebreide ervaring in digitale communicatie, maakt van ons de ideale partner voor deze uitdagende opdracht," voegt Vanderkelen toe.

Beeld: (c) Christian Lue