Make Lemonade verzorgde het concept, de creatie en de opvolging van de branding voor de nieuwste tentoonstelling van Stad Leuven. ‘Herleven. Leuven na 1918’ gaat niet alleen over de wederopbouw na de wereldoorlog, maar vooral over de veerkracht van de stad en haar bewoners.
Uncompressed ontwierp de branding, waarin custom typografie en een gewaagde accentkleur een hoofdrol spelen. De ontwerpen prijken momenteel op een metershoge banner op de gevel van het stadhuis, op posters in de stad en op de flanken van bussen. ‘Herleven. Leuven na 1918’ loopt nog tot 11 november bij Cera in Leuven.
Credits:
Client: Stad Leuven
Creative Director: Willem Van den Hoof
Creative: Cato Decoster
Account Managers: Lore Debulpaep, Laure Van der Keelen
Design/Branding: Frederick Feyfer, Kim Roelandts, Maarten De Naeyer
Project Manager: Katleen Van Den Broucke
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]