Stad Leuven herleeft met Make Lemonade

Make Lemonade verzorgde het concept, de creatie en de opvolging van de branding voor de nieuwste tentoonstelling van Stad Leuven. ‘Herleven. Leuven na 1918’ gaat niet alleen over de wederopbouw na de wereldoorlog, maar vooral over de veerkracht van de stad en haar bewoners.
Uncompressed ontwierp de branding, waarin custom typografie en een gewaagde accentkleur een hoofdrol spelen. De ontwerpen prijken momenteel op een metershoge banner op de gevel van het stadhuis, op posters in de stad en op de flanken van bussen. ‘Herleven. Leuven na 1918’ loopt nog tot 11 november bij Cera in Leuven.
Credits:
Client: Stad Leuven
Creative Director: Willem Van den Hoof
Creative: Cato Decoster
Account Managers: Lore Debulpaep, Laure Van der Keelen
Design/Branding: Frederick Feyfer, Kim Roelandts, Maarten De Naeyer
Project Manager: Katleen Van Den Broucke
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]