Stadsfeestzaal haalt Brussels Airlines naar Antwerpen
Shopping Stadsfeestzaal onderging vorig jaar een grondige metamorfose. Op het centrale middenplein van het Antwerpse icoon werd meer beleving gecreëerd dankzij de komst van verschillende permanente én pop-upkiosken. Op vrijdag 20 mei 2016 opende Brussels Airlines er een exclusieve pop-up. De nationale Belgische trots, die ook officiële sponsor van de Rode Duivels is, zal een maand lang aanwezig zijn met een uniek concept. Geen toeval: een paar dagen eerder opende KLM een pop-up aan de Meir in Antwerpen...
"De allereerste pop-up van een ‘airline’ in de Stadsfeestzaal moest gewoon van onze nationale maatschappij Brussels Airlines zijn. Wij zijn dan ook bijzonder fier om onze nationale vliegtuig-maatschappij in Shopping Stadsfeestzaal te kunnen verwelkomen," zegt Steven Bervoets, center manager Shopping Stadsfeestzaal. "Brussels Airlines, met dagelijks 250 vluchten vanuit Brussels Airport naar meer dan 90 wereldwijde bestemmingen, staat garant voor goede prijzen en uitstekende service. Bovendien is Brussels Airlines de officiële luchtvaartmaatschappij van de Rode Duivels. Kortom de ideale mix om een unieke pop-up mee te creëren."
In de pop-up kunnen bezoekers plaatsnemen in de Business Class zetels (waar overigens ook de Rode Duivels mee naar Brazilië vlogen voor het WK), modelvliegtuigjes aankopen en kans maken op voetbal –en vliegtickets! De Brussels Airlines pop-up is open van 20 mei tot en met 22 juni 2016.
Shopping Stadsfeestzaal zet door het binnenhalen van Brussels Airlines meteen de trend waarbij de focus van het shoppingcenter ligt op innovatie, kwaliteit en beleving en dit vaak in samenwerking met belangrijke commerciële partners.