Stampix en FrieslandCampina zetten koetje-boe op foto
De Gentse tech startup Stampix lanceerde begin mei een gloednieuwe awareness-campagne in samenwerking met hun eerste FMCG-partner: FrieslandCampina. Dat bedrijf heeft merken als Campina, Cécémel, Fristi, Joyvalle en Nutroma in huis. Het doel van de campagne? Inspireren over ontbijtmomenten, informeren over het belang van een gezond ontbijt mét de kinderen en families online activeren om deel te nemen aan de actie. Het resultaat mag er wezen: in minder dan één week werden ruim 28.000 persoonlijke foto’s afgedrukt en verzonden naar 2.800 Vlaamse gezinnen. Deze gezinnen kregen op de achterzijde van de foto’s een inspirerende ontbijtboodschap. Aan de hand van deze foto’s was Stampix in staat om op zeer korte termijn emotie te creëren rond het merk Campina. Zo bewezen ook de positieve reacties op de sociale media van Stampix. Die-hard fans konden hun vreugde niet onder stoelen of banken steken en namen zelfs de moeite om deze foto op Instagram te delen.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]